> Univers madur: Morir d'amor

25 de novembre de 2016

Morir d'amor

Aquell vespre, com tants altres, podria haver estat perfecte.  La xemeneia encesa; tu i jo sols, al costat; jo tan enamorat –només has de veure com et miro d'embadalit; tu tan maca, dolça i somrient.
Però no,  puta fastigosa!
Com sempre, l'havies d'espifiar!
Ja em diràs que et costava ser una dona com cal i mostrar-me l'amor i el respecte que em mereixia; jo que t'estimava com ningú t'havia estimat mai.  Tampoc  no demanava tant! 
Que no havia estat jo treballant tot el dia mentre tu jugaves a cuinetes i casetes?  I no em surtis ara amb que això també és treballar i que vas cansada o que no t'ha donat temps.
Ja voldria saber jo on perdies el temps!  Segur que sorties a fer-te mirar amb aquella faldilla que et tenia dit que no t'has de posar.
Doncs ja no ho faràs més!  I la culpa és només teva; m'hi vas obligar.  A veure si surts ara a remenar el cul amb aquesta cara cremada.  Sort en tens que jo t'estimo igualment.
Au vinga!  Posa't la màscara i sigues bona amb mi, que t'estimo com ningú t'estimarà mai.
Rere la màscara, el rostre inert d'ella havia emmudit i el seu cos sense vida amenaçava amb perdre el seu posat i les bones formes. 
Morir d'amor no havia estat ben bé el que ella somiava quan es va enamorar.

#Niunamenys  #EnsVolemVives  #EnsVolemLliures


Fotografia: muntatge de la fotògrafa polaca Weronika Gesicka
A proposta del bloc Escribe fino

4 comentaris :

  1. Que dur, però alhora que realista. Ahir veia a la xarxa un vídeo d'una noia que arriba al portal de casa i es veu aparèixer el que suposo que és la seva parella i sense ni tan sols dir-li res comença a atonyinar-la. Les imatges fan esgarrifar, gravades des d'una càmera fixa del portal. No és només ficció això que has escrit, existeix de veritat, i en el meu cap no fa cap sentit, és absurd completament. Com algú pot confondre amor amb possessió, amb dominació, amb submissió. I ho dic per ells, eh? Com algú pot fer totes aquestes coses a l'altra en nom de l'amor?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla mentida que pugui passar i que passi tan a la vora nostra; que algú pugui pensar que està en el seu dret de fer-ho i que ho justifiqui per amor; que algú pugui pensar que s'ho mereix i que ho permeti per amor; que girem la mirada cap a un altre costat perquè són coses seves i cada parella és un món.

      Va haver un temps que pensava que potser aquesta era una realitat de sempre i que les xifres esgarrifoses eren una qüestió de major visibilitat i informació; però les xifres segueixen augmentant i les actituds no varien gaire per no dir que empitjoren. Com pot ser? No sóc capaç de respondre.

      Elimina
  2. Ningú no hauria de morir mai d'amor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ningú no ho hauria de fer!

      Malgrat la idea de l'amor romàntic, tan fèrtil literàriament, hi ha una cara molt fosca en aquest sotmetiment. I també molt eufemisme quan sovint es parlen de morts i no d'assassinats.

      Una abraçada Montse i millora aquest braç ;)

      Elimina