> Univers madur: Deixa'm dir-te

27 de setembre de 2016

Deixa'm dir-te

Riells del Montseny, 27.09.1986
Comença l'aventura

Deixa'm dir-te,
a risc de ser poc original,
que t'estimo.
 
Deixa'm dir-t'ho
en veu molt baixa
-un íntim xiuxiueig a cau d'orella-
i cridar-ho als quatre vents
perquè tothom ho sàpiga:

T'estimo.                          
Deixa-m'ho dir un cop,
i un altre, i encara molts més,
fins el cansament:

T'estimo.                           

T'estimo
amb la sòlida base dels anys compartits
però també -encara-
amb la innocència maldestra
del primer amor
quan els nostres cossos es buscaven
amb la descarada arrogància de la joventut,
i més tard
quan es recorrien pausats
a la recerca de racons amagats,
car l'amor és descoberta.
  
T'estimo
en la intensitat d'una mirada
o el lleu contacte d'un cast bes.
 
T'estimo
mentre anem de la mà
per camins que encara
hem de dibuixar.

6 comentaris :

  1. No per menys original, ha de voler dir menys coses. I si acompanyes el 't'estimo' de totes aquestes paraules tan boniques, difícil que l'altra no es quedi tocada una setmana... Però ja em perdonaràs la frivolitat... que hippy a la imatge, hahaha!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què has de dir de la meva imatge? :D :p
      Look (una mica kumba) pel meu casament, fa 30 anys (que es diu ràpid) ;)

      Elimina
  2. Respostes
    1. Oh, pons007, m'has descobert!
      hehehe, petonets i estimacions virtuals

      Elimina
  3. ohhhhhhhhhhh, jo vull.

    (estàs molt guapa)

    ResponElimina