> Univers madur: Contrasts

21 d’abril de 2016

Contrasts

A vegades els contrasts són tan evidents com la nit i el dia, la foscor i la llum, el pla i la pujada. 
D'altres, però, són dues visions d'una mateixa -i única- realitat.
Són les escales
promesa de sortida
al final del túnel.

* * * * *

La llum revela
que la foscor s'acaba,
i fa pujada.


Fotografia de la meva cosina Helena (no us perdeu les seves fotos a @lesoquesvanvestides).   Crec que és el Carrer de Sant Llorenç, al call jueu de Girona (gironins, ja em corregireu).

PD: Com a proposta del Niporepte 174: Contrasts a RC.

4 comentaris :

  1. El segon (foto a part) el trobo especialment excel·lent

    ResponElimina
    Respostes
    1. ;)
      i és que a vegades les noves oportunitats són costoses, o també passa que ens creiem que s'acaba un mal pas, però només canviem de pas i no de mal.

      Elimina
  2. La foto m'agrada molt. Ara no puc mirar la resta, llàstima. Jo em quedo amb el primer, mira.

    ResponElimina
    Respostes
    1. una visió més positiva, potser; minimitzem el cost davant de la l'oportunitat de sortida.

      com diuen en castellà (ara no sabria dir una dita equivalent en català): "para gustos, los colores"

      Elimina