> Univers madur: Com un llibre obert

14 de maig de 2015

Com un llibre obert


The space between words ©Rob Gonsalves
Sota cada arc, un llibre obre una finestra a cap lloc i alhora a tots. Tenebres, aventures, amor, pirates, poesia, ciència ficció, sexe, història, princeses i malvats.  Les lletres s'ordenen al seu aire per confegir un món irreal que t'atrapa i se't fa real, vivència.
Real com aquest mar que em crida rere la finestra i m'engoleix fruit del naufragi de la fragata en què viatjo, i anhelo que les onades m'apropin a una illa deserta sobreviure en companyia d'un sorprenent "Divendres" mentre espero que em vinguin a buscar; espera inútil car no era una fragata sinó el "Pequod" i ara suro entre taurons abraçat a un taüt.  Socors!
Per sort puc tancar el llibre i recuperar el meu altre jo, el de cada dia: l'onada suau i el mar en calma sota un sol amic.  O no, potser fora millor obrir-ne un altre i deixar-me dur -aquest cop- cap al mar d'Ulisses, a la recerca d'Ítaca.

A proposta del bloc Escribe fino 

2 comentaris :

  1. Som companys lletraferits? També a Escribe fino? ;)


    d.

    ResponElimina
    Respostes
    1. d, compartim espais lletraferits. de fet, aquest el vaig descobrir llegint-te a tu ;-)

      Elimina