> Univers madur: Parèntesi

16 de març de 2015

Parèntesi



Me n'adono que fa un mes que no escric res al bloc i que, ja des d'un temps abans, la meva constància era una mica fugaç i les meves intervencions obeien més a una resistència a deixar d'escriure que no pas a una dedicació fluida.
 
Durant aquest mes m'he refugiat en una mena de parèntesi d'aquells que et protegeixen d'un món que només llegeix els signes d'exclamació, que t'agombolen com uns braços amatents estesos en una abraçada però mai prou a prop com per esclafar-te.  I el temps ha passat com xiuxiuejat i entretant he cregut endreçar altres parts de la meva vida.
 
Durant aquest mes han passat moltes coses (com passen sempre, que el món no s'atura) i jo continuo amb la meva incapacitat de pair moltes d'elles, però és el que toca. Per cert que me n'adono també que fa 4 anys que vaig començar el blog i se m'ha passat sense pena ni glòria, ni cap tipus de celebració.
 
Però ara que l'Instagram i resta de xarxes socials ja comencen a florir amb timids esboços de primavera, potser és el moment de treure el cap del meu parèntesi i intentar recuperar el plaer (i el temps) d'escriure.  Quedeu avisats :p
 


4 comentaris :

  1. Oh no! La ninona recupera el seu blog! Què serà lo següent?! que comenci a passejar pels nostres blogs?!

    ResponElimina
    Respostes
    1. pots comptar que sí, que faré una volta pels vostres blogs i intentaré comentar-vos

      Elimina
  2. Doncs gràcies per avisar, però podies tornar sense més, i hauríem vingut igual. Parèntesis com aquests ja n'hi ha, i si serveixen per posar les coses a lloc i recuperar forces, millor. Enhorabona pels 4 anys de blog, i enhorabona també per tenir ganes de continuar-lo. Bentornada.

    ResponElimina