> Univers madur: ¿Nos hacemos unas pajillas?

2 de gener de 2015

¿Nos hacemos unas pajillas?


Aquests són dies de propòsits i bones intencions i venia jo pensant en quins propòsits fer i he trobat que un bon propòsit seria no fer-me cap i viure el dia a dia com s'anés presentant, però clar, no és gaire coherent fer-se un propòsit sobre no fer-se propòsits.
I aquí ja he començat a fer i desfer pensaments i a seguir fils d'idees que s'anaven embolicant en el que diríem vulgarment "una palla mental", i en un aquests salts se m'ha aparegut (coses de les palles) la imatge d'un groller Torrente dient aquella mítica frase de ¿Nos hacemos unas pajillas?, i mira que no n'he vist cap de les pel·lícules de Torrente, però la imatge m'ha impactat tant que he pensat que millor deixava estar els propòsits i les idees per un altre dia i me n'anava a escampar la boira.

Apa, me'n vaig de passeig.

2 comentaris :

  1. Quan no estem massa centrats la ment ens deriva cap a bandes insospitades, i de vegades cap a bandes que no voldríem. Ja vas fer bé d'aturar-ho a temps. A saber on hauries arribat per aquest camí...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per si de cas vaig marxar de passeig, que el cap és molt traïdor i té vida pròpia. ;)

      Elimina