> Univers madur: Àvia en blau

27 d’octubre de 2014

Àvia en blau



S'adorm el capvespre
en les teves mans de pell gastada
mentre les històries viscudes
et neden a la sang i s'empenyen
per dibuixar rius cabalosos
entre els teus dits
nuosos com arrels de vida
o com el brancatge que l'empara.

S'adorm el capvespre
en el teu vestit de sempre
com una mortalla de flors poncelles
vestides de blau de lluna plena.


Com a proposta del RPV243- Nipo127: "Àvia en blau" a RC
La fotografia la vaig trobar fa temps a la xarxa (no recordo on), sense títol i sense autor.


4 comentaris :

  1. La meva àvia tenia una bata d'aquestes i la duia sempre (és tan iaia). M'has fet pensar en ella ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec tenir també aquesta imatge.
      un petó

      Elimina
  2. Formen aquests darrers poemes inspirats en imatges una polifonia de veus i colors, textures i formes que gairebé fan material la paraula i paraula la imatge.
    excel·lent. per a compilar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Eduard.
      m'agrada trobar-te per aquí.

      Elimina