> Univers madur: Avui que em faig gran

12 de juny de 2014

Avui que em faig gran


Fa uns dies una amiga penjava aquesta Mafalda al fb (Montse, la reconeixes?) i vaig tenir clar que li robaria per l'entrada d'avui.  Perquè?  Doncs perquè avui és el meu aniversari i em faig gran (50 !!! quin número tan rodó) i, quan el vaig veure, vaig pensar que en realitat no era tan gran: total, 10 anys i una bona dosi d'anticipació.

Sembla que aquestes ocasions obliguen a fer balanços i valoracions, però uf! quina mandra.  En realitat 10 anys no donen per tant; com qui diu encara estic en l'època de dur piruletes a classe (igual ja no s'estila).

Bromes apart, només podria dir que estic encantada de fer anys i d'haver-los compartit amb més o menys intensitat amb tanta gent interessant i que estimo; gent que m'ha fet com sóc a força d'abraçades i desencontres, de petons i esbufecs, de paraules amables i frases lapidàries; gent família, gent amiga, gent companya, gent angoixa, gent de pas, gent de sempre.  I si miro enrere, tot em sembla que acaba de passar i de tot em sembla que fa molt de temps.  Aix...

En fi, com dirien els Manel, avui és un bon dia per relaxar-me celebrant el plaer indescriptible que és estar amb mi, vull dir amb vosaltres, avui que em faig gran.
I mentrestant, agafeu-vos una piruleta i gaudiu-ne.



10 comentaris :

  1. FELICITATS !!!! Moltes gràcies per la piruleta.... i moltes més per tots aquests anys d'amistat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu. Per cert que ja he penjat la cançó. Molta ilu.

      Elimina
  2. Ep, jo me'n quedo una d'aquestes dels fruits secs! Per molts anys! 10 anys no es compleixen cada dia, eh! A celebrar-ho!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te'n reservo alguna per quan faci 11. ;-)

      Elimina
  3. Moltes felicitats, ninona! Un plaer venir a compartir estones en aquesta casa que tens muntada aquí. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies miquel. Un plaer compartit, tot i que darrerament tinc la casa una mica abandonada

      Elimina
  4. Amb 50 i segueixes sent la millor !!!!! Moltes felicitats i molts petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. em faràs posar vermella. moltes gràcies i molts petons

      Elimina
  5. Felicitats pels 10 anys! Tens més anys que el meu blog, però per poc, eh? ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies, però reclamo el dret a antiguitat

      Elimina