> Univers madur: Cara de tonta

22 d’abril de 2014

Cara de tonta

Avui he rebut una carta del President Mas en què m'adreçava unes paraules de felicitació i d’agraïment amb motiu de la diada de Sant Jordi, patró de Catalunya.  Quin nivell!  Res de nou; em sembla que altres anys ja ho havia fet.  Tampoc res d'especial; suposo que haurà estat la carta tipus per tots els treballadors públics, semipúblics i assimilats.

Però mira, avui he començat a llegir-la i, com més anava, més dubtava si s'estava enfotent de mi o si m'havia vist la cara de tonta.  La felicitació, què vols? innecessària però està bé.  Ara, l'agraïment..., és com si t'anessin fent copets a l'esquena mentre et roben la cartera: que si tasca meritòria dels servidors públic, que si les dificultats i les estretors, que si grans responsabilitats, que si polítiques públiques i serveis a la ciutadania, que si circumstàncies més dures i més precàries; bla, bla, bla.

Que c...... d'agraïment!  Si sou vosaltres qui ens heu retallat la paga, heu cancel·lat prestacions socials, heu afeblit els serveis públics en benefici de l'empresa privada, i molts altres greuges que no entraré a detallar.  Au, vinga, a pastar fang!  Això sí, amb il·lusió i una actitud positiva per saber donar confiança i esperança a les persones que més ho necessiten.



Per cert, a tots i totes
Feliç Sant Jordi

i que tots siguem una mica cavallers i entre tots aconseguim fer front als dracs que encara s'amaguen entre nosaltres.

10 comentaris :

  1. Ditxosa tu, perquè a mi en Mas no se m'ha adreçat de cap manera, sniffff...

    Bon Sant Jordi, guapa, demà ens veiem a la paradeta de l'ARC?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse, Bon Sant Jordi!
      Espero que ens veiem demà; em passaré en algun moment de la tarda-vespre a recollir algunes signatures (entre les quals, la teva ;p)

      Elimina
  2. Encara com el pobre Sant Jordi no li toca anar a peu! Una bona reflexió, Pilar! Jo tampoc no he rebut cap carteta del president. Millor que hagués estalviat i no hagués enviat cap carteta a ningú.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot és possible, Mercè; fins i tot un Sant Jordi a peu i caçant llangardaixos per dinar, que diuen que són força nutritius.

      Bon Sant Jordi. Ens veurem demà?

      Elimina
  3. De vegades alguns missatges sembla que ens prenguin per babaus, encara que estiguin fets amb bona intenció. Demostren que no entenen massa bé el que estem vivint.

    ResponElimina
    Respostes
    1. acaba passant que evidencien una distància infinita entre les formes i la realitat.
      Bon Sant Jordi.

      Elimina
  4. Jo també le rebuda, però encara no l'he llegida; amb l'edat de vegades m'oblido dels detalls. Deu saber que ja m'he jubilat? Segur que si les hagués enviat en paper no m'hagués arribat.
    Bon Sant Jordi, ninona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon Sant Jordi, miquel.
      Lletres i roses a dojo, i les cartes... testimonials.

      Elimina
  5. Segur que si no t'hagués enviat la carta l'haguessis trobat a faltar, pobre Mas, es deu haver passat tot el dia escrivint cartes...

    ResponElimina
    Respostes
    1. mira que som malagraïts, oi?
      Bon Sant Jordi.

      Elimina