> Univers madur: Obvietats

2 de març de 2014

Obvietats

Si hagués de definir una obvietat, diria que és una cosa evident, que cau pel seu propi pes, que és davant dels ulls; i pensaria que aquesta mateixa definició implica unanimitat en la seva valoració.  Però sovint això no és així, i també les obvietats depenen de qui les explica o qui les observa.


Mireu, sinó, la fotografia.


Jo no ho sabria fer d'una altra manera.
Us ben asseguro que he intentat trobar com pintar una casa sense fer-ho a domicili, i no me n'he sortit.

Queda clar, doncs, que allò que per a mi és obvi, no ho és per al pintor de l'anunci.




Potser és que vivim una època en què les obvietats cal anar-les repetint -malgrat la seva redundància- per deixar-ne constància, i perquè es diuen -i repeteixen- mentides amb tanta impunitat que fa feredat pensar que ens empassem els sopars de duro sense ni tan sols mastegar-los bé.

3 comentaris :

  1. Bé... jo m'inclinaria a pensar que es tracta d'una broma, un cartells d'aquells que llegeixes i no t'estranya fins que hi caus, estil d'aquell clàssic 'hoy no se fia, mañana sí', que en primera instància et pot fer pensar que demà no passa res si et deixes el moneder a casa, però quan hi penses, t'adones que mai serà demà, sempre serà avui, i que pots estar esperant eternament el dia de deixar el cafè per pagar. Suposo que m'explico, penso que aquest missatge va per aquí. Però potser estic atribuint massa enginy al seu creador.

    ResponElimina
  2. Potser n'hi ha que et pinten la casa a distància. Et truquen i et diuen "Ves a la botiga i compra la pintura". Després t'indiquen com sucar el rodillo i passar-lo per les parets xD

    ResponElimina
  3. XeXu i pons, sort que us passeu per aquí i m'obriu els ulls XD
    Sou la demostració viva que les coses més òbvies no sempre són com ens sembla a nosaltres. O això, o és que teniu més imaginació que no pas jo,

    ResponElimina