> Univers madur: Qüestió de minuts

7 de febrer de 2014

Qüestió de minuts


Ahir vaig sortir de casa 10 minuts més tard de l'habitual i em vaig quedar bocabadada per la diferència de llum.

El dia s'havia llevat i el sol pintava els núvols d'alegria i vermell malgrat que a peu de carrer les ombres encara lluitaven per dibuixar-se sota la llum dels fanals.

Anar a treballar va ser una mica més maco.
I us puc assegurar que aquests dies, en què a la feina vivim una certa crispació i una molta frustració, qualsevol pinzellada d'optimisme és benvinguda.


3 comentaris :

  1. Però vols dir que és per l'hora de sortir? Jo crec que no tots els dies són com aquest, també el vaig veure i el cel estava molt maco. Potser és que estàs acostumada a sortir de casa encara fosc, això sí que fa la diferència, és clar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. sí que acostumo a sortir més aviat fosc, i potser això provocava la diferència. Però benvinguda sigui si porta aquests colors.

      Elimina
  2. Sí es fantàstic, penses "Mira quin dia més maco que fa per anar a treballar..."

    ResponElimina