> Univers madur: Nit màgica

5 de gener de 2014

Nit màgica


Hem deixat les sabates preparades al costat de l'aigua pels camells i dels torrons i la copeta per a Ses Majestats d'Orient (a casa, aquesta nit, som terriblement monàrquics i ens agrada cuidar-los bé).

I ara me'n vaig a dormir, que els he vist passar amb les carrosses ben plenes i no voldria que em trobessin desperta i passessin de llarg.

Bons reis a tothom.
Que us portin molts regals i, sobretot, un bon sac d'il·lusions i somnis per fer realitat aquest 2014.


La fotografia és del cartell de la cavalcada de reis 2014 de Sant Fruitós de Bages, que he trobat a la xarxa i m'ha agradat molt.

3 comentaris :

  1. Els meus reis mags son tan modernillos que beuen gintonics

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres !!!! com jo !!!!

      Elimina
    2. pons007 i anònim, ja us planyo. Amb la burrada de tòniques i gins diferents que s'han posat de moda, com siguin molt modernets tindreu problemes per encertar la combinació.
      en qualsevol cas, espero que hagin quedat contents i s'hagin portat molt i molt bé amb vosaltres i amb els vostres.

      Elimina