> Univers madur: Avui que et fas gran

31 de juliol de 2013

Avui que et fas gran



Em sembla mentida, però aquesta bestioleta que es menjava el món amb passos maldestres, actitud vital i riure permanent, avui fa 18 anys.

Hores d'ara s'ha convertit en un gegant de passos ferms que manté la seva actitud vital i continua menjant-se el món com qui lluita contra molins gegants.

Potser Roger no em perdonarà mai que hagi penjat aquesta foto, però és que . . .   m'agrada tant! , el defineix tan bé!

Deixeu pas,
que vinc!


Roger, a falta d'una cançó d'aniversari (tampoc és qüestió que es posi a ploure si canto jo), faré com si bufés les espelmes del teu pastís i demanaré un desig (que demani un desig! que demani un desig!) o potser molts; tots per a tu.
continua trepitjant fort (com el Roc de la cançó) i posant el cor i l'ànima (i els colzes i les hores) en tot el que fas; 
no perdis el somriure alegre ni la fe -gairebé innocent- en el futur i en el que es pot fer; 
mira de no ensopegar ni prendre mal, però si ho fas, aixeca't amb aquesta energia tan teva, i continua endavant; 
no perdis la música que et mou i sàpigues descobrir tots els colors que s'amaguen en el dia a dia. 
I sobretot, sobretot, sigues molt i molt feliç.
A mi, encara que no em pugui fer petita ni em pugui enfilar pels descosits del teu vestit, també em queda el plaer indescriptible que és estar amb tu avui que et fas gran.

MOLTES FELICITATS



1 comentari :

  1. De la mateixa manera que per l'onze de setembre esta previst fer una cadena humana, els blogs també ens estem preparant per enllaçar-nos

    ens agradaria que us afegíssiu al projecte

    animeu-vos !!

    http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/

    ResponElimina