> Univers madur: Crisi: el valor d'un cèntim

18 d’abril de 2013

Crisi: el valor d'un cèntim

Es parla -parlem- sovint de la crisi i, inevitablement, tant si ens afecta de lluny, de prop o de molt a prop, cada dia som més conscients del preu de les coses i, de retruc, els diners tenen un valor diferent.  Fins ahir, però, no em vaig adonar de com de diferent era aquest valor.
Veieu sinó la "Mega Oferta" que tenia al costat de casa:
 
 
I és que un cèntim és un cèntim i, com diuen en castellà "un grano no hace granero, pero ayuda al compañero" (si sabeu l'equivalent en català, us l'agrairé, perquè sé que n'hi ha i ara no em ve cap al cap).
 
A casa diuen que m'hi fixo molt en els rètols i que sempre vaig buscant pífies, però no crec que sigui ben bé així; encara que a vegades és inevitable, o no?
 
 
Un somriure de primavera !
 
 
 

1 comentari :

  1. L'Ampai,via facebook, m'ha suggerit "de mica en mica s'omple la pica".

    Ampai, havia pensat en aquesta, però no sé perquè em semblava més associada a anar omplint el pap fins no poder més. Saps?, com anar burxant...
    Però ara que li dono voltes, penso que tens raó.

    Us he explicat mai un cop que vaig deixar la pica tapada i l'aixeta caient una gota molt a poc a poc? Era petita (no podia tenir més de 4 anys) i em semblava que era impossible que s'acabés omplint, i em vaig cansar d'esperar i em vaig oblidar fins que la meva mare va descobrir l'aigua sortint per sota de la porta del lavabo !
    Aquí ja m'hauria d'haver adonat que jo tenia poca paciència per investigar, i també que la investigació en aquest país mai ha estat prou valorada :P

    ResponElimina