> Univers madur: 2013, a l'atac!

15 de gener de 2013

2013, a l'atac!


Ahir em comentaven a casa que des de primers d'any que no havia actualitzat el bloc, i és ben cert.
La veritat és que sovint hi penso, però quan no és un all és una ceba, i entre feina, festes, família, ànims i desànims, doncs van passant el dies i no trobo el moment o les paraules o cap de les dues coses.

Estava fent propòsit d'esmena per reprendre l'hàbit (un bon hàbit) d'escriure al bloc, quan m'ha arribat un correu-e de l'ARC que m'ha fet molta il·lusió i, com que d'alguna manera afecta al bloc, ho volia compartir aquí.
Els companys de l'ARC han estrenat un butlletí amb l'objectiu donar a conèixer les activitats de l’Associació i dels associats i associades.  Ha esta una bona pensada, un regal d'Any Nou: ho han fet per sorpresa (quina feinada) i amb un resultat genial que conté notícies literàries, concursos, ressenyes de blocs i de llibres i també altres temes de l'associació, tot amb un format molt agradable.
Si voleu, podeu llegir el butlletí clicant sobre la imatge.
I perquè m'ha fet tanta il·lusió?
Doncs al marge de la idea -que trobo molt encertada-, és que l'anava llegint i de cop, a la pàgina 5, al Va de blocs....
parlen d'aquest bloc!!!


Estic, a més, molt ben acompanyada per l'Anna Maria Villalonga a l'ombra del crim.

Gairebé m'he emocionat!  I és que això de que parlin de tu, i més si ho fan tan bé, sempre és gratificant, afalagador i ....   Buf, no sé què dir (ja us he dit que darrerament no trobo les paraules).

Moltes gràcies!  Ara ja no tinc excusa.  Aquest 2013, a l'atac!

1 comentari :