> Univers madur: Barcelona Poesia 2012 (dia 3)

10 de maig de 2012

Barcelona Poesia 2012 (dia 3)

Ahir vaig posar uns quants poemes de Joan Brossa.  Primer havia pensat penjar-los del seu ideograma Bàrcino, però després m'ho vaig repensar.  L'ideograma ja és poesia al carrer, i potser fora millor penjar-los per altres llocs; així que els vaig deixar per diferents façanes del barri.  Se'ls llegirà algú?
Poso les imatges dels poemes penjats.


Després de la freda i àcida realitat dels poemes de'n Brossa, avui necessito uns poemes més càlids i tendres, d'aquells que t'esborronen la pell i t'agombolen l'ànima, d'aquells que voldries que haguessin escrit només per tu.
Vaig a fer la tria i els penjaré en algun parc del barri, tot esperant que despertin un somriure, un sospir, l'anhel de ser-ne poesia.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada