> Univers madur: Barcelona Poesia 2012 (dia 1)

8 de maig de 2012

Barcelona Poesia 2012 (dia 1)


Fa uns dies, al bloc provisionals, llegia un deliciós apunt sobre la poesia al carrer en què es feia una crida tan viva a viure la poesia pertot, que per un moment vaig pensar que sortiria al carrer i m'hi veuria envoltada.
Avui comença el Barcelona Poesia 2012 (Festival Internacional de Poesia de Barcelona) que s'allargarà fins dijous 17 de maig i que vol "fer visible la forta empremta que la poesia deixa cada dia a la ciutat".
Si voleu que us digui la veritat, a mi -i em reconec enamorada de Barcelona i admiradora de la poesia en general- a vegades em costa visualitzar aquesta empremta, i potser per això se'm va ocòrrer que podríem/hauríem de sortir tots al carrer i penjar-ne un post-it amb un poema, per vestir Barcelona de poesia en colors.

Què en penseu?  Us hi apunteu? 
Escriviu un poema o uns quants versos -vostres o de qualsevol altre poeta-, en un post-it i pengeu-lo en un parc, en una paret, d'un arbre, d'una farola o d'una font.  Feu-li una foto i publiqueu-la a la xarxa.  Deixeu l'enllaç en un comentari o envieu-me-la per correu-e per penjar-la al meu bloc.

Aquí us deixo uns quants post-it matiners que he preparat per penjar.  Demà les fotos d'on els he penjat.


Feliç Barcelona Poesia 2012.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada