> Univers madur: Gots mig buits o mig plens

9 de febrer de 2012

Gots mig buits o mig plens


Marc, el meu fill gran, té aquesta foto de fons d'escriptori i sempre que la veig em provoca conflicte.

La miro i em fa posar trist de pensar que ens sentim lliures, no perquè ho siguem, sinó perquè no ens hem adonat que som presoners.

Aleshores ell em diu que és una sort saber que podem anar molt més enllà d'on som, saber que tenim per sobre molt de cel per explorar i que encara no hem trobat límit per les nostres ales.

És curiós veure com tot pot tenir sempre una doble lectura, segons com t'ho vulguis prendre.  Però, sobretot, és una sort comptar amb la seva visió optimista i compromesa; tan jove i tan idealista que em fa somriure amb tendresa i alhora m'ajuda a veure ple el got mig ple.


1 comentari :

  1. Diuen que mantenir-se viu vol dir ser capaç de construir nous projectes. Les persones que es mantenen interiorment joves, en definitiva, deuen ser optimistes perquè són capaces de veure més enllà de la reixa.

    ResponElimina