> Univers madur: Recuperant la quotidianitat

27 de juliol de 2011

Recuperant la quotidianitat

Ja fa uns dies que he tornat d'un curt parèntesi d’avorriment plaent (molt més plaent que no pas avorrit) i encara intento recuperar la normalitat; no pas la normalitat d’anar a treballar –que vaig recuperar de patac– sinó la de la resta d’activitats que feia amb certa assiduïtat i que encara no he reprès.

Tinc un munt de comentaris per posar al bloc, l'actualitat ens nodreix d'un ampli ventall de temes, el meu cap treballa esbossant idees, donant-lis forma, però sembla que els meus dits tenen vida pròpia i no han agafat encara el ritme del bloc.

Fent una volta per alguns blocs, he trobat un parell de propostes curtes i atractives que espero que m’ajudin a recuperar la quotidianitat.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada