> Univers madur: De regals especials i tonteries no prestades

6 de maig de 2011

De regals especials i tonteries no prestades

Aquests dies estic pensant en quin regal li puc fer a una persona molt especial.  Un regal que vull que també sigui especial (ja sabeu allò de la màgia dels números rodons).  Ja gairebé el tinc decidit, així que només em queda acabar de pensar-m'ho i anar-lo a buscar.  

Tanmateix, abans de decidir-me del tot, he fet una recerca amb aquesta eina meravellosa que es diu google, a la cacera d'una idea sorprenent, d'alguna cosa impensada o impensable que em fes dir:  Sííííí, això és el que vull
No us heu fixat mai en la quantitat de "regals especials" que corren per la xarxa?  Gairebé et fa pensar que seran molt especials, però al final poc originals, perquè hi ha un munt de pàgines amb els mateixos "regals especials": voltes amb Ferrari, bateigs de submarinisme, vols en globus, massatges, sopars, caps de setmana.

Sort que ja tenia el regal gairebé decidit, perquè la meva recerca no m'ha servit de gaire, tret que he trobat una pàgina d'un bloc que parlava de la campanya "tota la resta és prestat" que va fer la Fundació Cuida'm de l'Hospital de Sant Joan de Déu per Nadal de 2009.  Es tractava de comprar caixes de cartró de diferents mides on podies fer cabre deu petons, un quilo d'amor, 365 abraçades, 1.039 carícies o un milió de moxaines.  A l'anunci de la campanya, el lema:

"Vaig arribar al món sense res.
Me n’aniré del món sense res, tret de l’amor.
Tota la resta és prestat."


A més de ser veritat, oi que és maco?
Doncs us deixo amb un video també molt maco i tendre sobre un altre regal especialI és que ja ho diuen,"els millors regals estan fets amb el cor"




   

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada