> Univers madur: Qui dies passa, anys empeny

3 de març de 2011

Qui dies passa, anys empeny

Tinc un amic que avui fa anys i l’altre dia em deia  – a la porta dels seus 53 anys – que això de l’univers madur, doncs que no, que ell preferia passar de jove a vell sense ser adult ni madur.
Per a ell La chanson des vieux amants on Jacques Brel deia:
 
I finalment, i finalment,
varem tenir prou de talent
per fer-nos vells sense ser adults.



Ja sé que ara sembla que hem de ser joves eternament i, de fet, el llindar de la joventut es va posant cada cop més alt (18 anys, 25 anys, 35 anys, ...), però en qualsevol cas jo ja l'he superat i no em preocupa reconèixer que jove, el que se'n diu jove, ja no ho sóc.  Però la vellesa ..., què vols que et digui, com més tard millor, així que de moment transitaré per la maduresa i concentraré tots els meus esforços en anar celebrant aniversaris, meus i dels meus amics.
 
 
 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada